.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده ولی فقیه در مازندران؛
نظارت بر بازار، اصناف و نرخ اجناس امری الزامی/ اهل خیانت به بیت المال نباشیم
نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نمازجمعه ساری، روز ملی حمایت از مصرف کنندگان را گرامی داشت و گفت: باید نسبت به رعایت حقوق مصرف کنندگان، نظارت صورت گیرد و نظارت بر بازار، اصناف و نرخ اجناس امری الزامی است.
نظارت بر بازار، اصناف و نرخ اجناس امری الزامی/ اهل خیانت به بیت المال نباشیم

شمال نیوز: خطیب جمعه ساری: نظارت بر بازار، اصناف و نرخ اجناس امری الزامی است.

 

به گزارش شمال نیوز، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نمازجمعه ساری با تاکید بر تقوای الهی، داشتن تقوا را سبب رستگاری انسان دانست و افزود: باید قدر دین اسلام را بدانیم زیرا پیامبر گرامی به اخلاق بسیار اهمیت می‌داد.

 

وی با اظهار اینکه اخلاق برای پیامبر هدف و وسیله بود، گفت: پیامبر گرامی اسلامی مبعوث شد تافضائل اخلاقی را در جامعه احیا کند و در این راه استدلال، منطق و برهان قوی نیز داشت.

 

وی ادامه داد: پیامبر گرامی اسلام افراد زیادی را با اخلاق و مردم دوستی خود جذب کرد و همواره پیگیر مشکلات مردم بود و برای آن دغدغه داشت.

 

امام جمعه ساری با تاکید براینکه نیازمند اخلاق در جامعه هستیم، گفت: یک جامعه مسلمان و پیرو مکتب اهل بیت هستیم و باید تجسم اخلاق باشیم و دستبرد به بیت المال، خیانت به جان و مال دیگران، اعتیاد و خشم و خشونت بین ما نباید وجود داشته باشد.

 

آیت الله محمدی لائینی طبق فرمایش پیامبر گرامی اسلام، کسی که اخلاقش بهتر باشد، برتر و ایمانش کامل‌تر است، افزود: باید نسبت به ترویج فضائل اخلاق در جامعه تلاش کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران روز ملی حمایت از مصرف کنندگان را گرامی داشت و گفت: باید نسبت به رعایت حقوق مصرف کنندگان، نظارت صورت گیرد و نظارت بر بازار، اصناف و نرخ اجناس امری الزامی است.

 

وی سالروز فتح قلعه خیبر به دست حضرت علی (ع) را گرامی داشت و گفت: در کشور ما عملیات خیبر و موشک خیبرشکن داشتیم اما هنوز قلعه‌هایی از خیبر باقی مانده و باید فتح شود.

 

امام جمعه ساری ادامه داد: در دفاع مقدس و حرم و مقابل صدامیان و داعشی ها و منافقان پیروزی‌های زیادی به دست آوردیم ولی هنوز قلعه زیادی باقی مانده و باید فتخ شود و رژیم صهیونیستی یکی از قلعه‌ها است و باید آن را به دست فرزندان اسلام و خیبریان کنونی فتح و مدیریت کنیم.

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بهنام 7 اسفند 1400
احسنت به امام جمعه عزیز که فرمودند : نظارت بر بازار، اصناف و نرخ اجناس امری الزامی است...

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.034 seconds.